پس کوچه ی دلم

موندنی موندگاره..حالا هرجا که باشه

پس کوچه ی دلم

موندنی موندگاره..حالا هرجا که باشه

یکی هست اون بالا، که خالصانه باهامه

آخرین مطالب
  • ۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۵۷ 7.
  • ۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۷ 5.
  • ۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۲ 4.
  • ۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ 3.
  • ۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۵ 2.
  • ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۹ 1.

5.

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۳۷ ب.ظ

سلام

چند وقته میخوام بیام بنویسم، هی نمیشد! دیگه اخرش بهم تذکر دادن که اومدم..

کلی اتفاق افتاد این چند وقت..ولی الان همشون توی ذهنم نیست!

یکم کارای طرحم بیشتر پیش رفته ولی خب کارای اداریش همچنان ادامه داره!

یکی از همکلاسیای دانشگاهم حدود یه ماهه رفته انگلیس..وقتی شنیدم یهو چقددد دلم براش تنگ شد! چقدم خوشحال شدم براش..امیدوارم موفق باشه.. الان داره ایمونو الرژی میخونه اونجا.. اینجا کنکور داد برای ارشد ولی قبول نشد..ولی کاراشو پیگیری کرد و رفت اونطرف و به سرعت مشغول درس شد..

با این همکلاسیم خیلی خوب بودیم..کلا توی فاز درس بود و کلی خاطره های خوب داریم باهم..

مخصوصا این که با یکی از دخترای کلاسمون یکم روابط عاطفی داشتن و تریپ ازدواج بودن و اون دختره هم باهام صمیمی بود..

دیگه همین باعث میشد با خیال راحت تری باهاش رفتار کنم و حتی شوخی کنم..

الان دختره بنده خدا داغونه! هرچند که هنوزم باهمن و قراره پسره درسشو بخونه و بعدا شاید دختره رو هم بعد از رسمی شدن کارشون ببره اونطرف.. شایدم برگرده.. هیچی معلوم نیست هنوز!

+ یکم سر یه قضیه ای نگران بودم.. پریشب یه دوست بزرگتری نصیحتم کرد و الان حالم خوبه و البته متوجه شدم اشتباهمو و این که باید دیدمو تغییر بدمو در واقع بزرگ بشم..

هرچند از دنیای ادم بزرگا خوشم نمیاد ولی گاهی اوقات توی بعضی زمینه ها ادم مجبوره سازگار بشه با شرایطی که بهش تحمیل میشه..

همیشه ظاهرم سنگی بود توی بعضی موارد.. ولی دلم نازک بود و این باعث میشد اذیت بشم..شاید باید دلم هم یاد بگیره توی همون موارد خاص، سنگی باشه..

یه جورایی یه انقلاب درونی باید در من اتفاق بیفته

+دیگه این که مرسی از همتون که به یادم هستید همیشه

۹۴/۰۸/۱۰
صدف ..

نظرات  (۸)

۱۲ آبان ۹۴ ، ۰۱:۴۲ دختر همساده
جوجه جانم یعنی همیشه باید به ضرب کتک بیای پست بذاری؟
پاسخ:
نه دیگه..خودم مثل بچه ی ادم میام :))
:(
پاسخ:
ایشالله خوب میشه سرور جان
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۲ خانوم خونه
سلام صدف جونم...خوبی خانومی؟
مرسی که اینقد بهم لطف داری...ان شالله هر چی میخوای خدا بهت بده و به همه ارزوهات برسی...لبت خندون و دلت شاد همیشه همیشه
پاسخ:
سلام.  ممنون عزیزم:))
طفلکی دختره....
رابطه ی راه دور هیچوقت پایدار نیس....

پاسخ:
آره رابطه راه دور پایدار نیست!
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۶ خانوم خونه
سلام صدف . . .
خوشحالم که از متن خوشت اومد...واقعا قشنگ بود ودلنشین
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۴ پونه پلویز
کاش برعکس بوذی درون سخت و بیرون خوب:|
ااا چچچچ بد قضیه دختره رو میگم :(
پاسخ:
دوست ندارم درونم سخت باشه و بیرونم خوب! از اونجور ادما خوشم نمیاد..
نه مثل اینکه واقعا کتک میخوای!!!!
کجاااعی پس؟؟؟
پاسخ:
میام میام:))
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۹ خانوم خونه
سلام صدف
خوبی؟....اره خیلی جات خالی . . . 
میخواستی زودتر بیای وبم خانوم تا بخونی....قربونت
پاسخ:
خوبم مرسی..
اره من نادم و پشیمونم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی