پس کوچه ی دلم

موندنی موندگاره..حالا هرجا که باشه

پس کوچه ی دلم

موندنی موندگاره..حالا هرجا که باشه

یکی هست اون بالا، که خالصانه باهامه

آخرین مطالب
  • ۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۵۷ 7.
  • ۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۷ 5.
  • ۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۲ 4.
  • ۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ 3.
  • ۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۵ 2.
  • ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۹ 1.

8.دلتنگی نوشت

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ

عبور از خیابون شریعتی..

و پر کشیدن دلم برای روزای دانشجویی و دانشگاهم...

عبور از خیابون ولیعصر..

و پر کشیدن دلم برای روزایی که زود گذشت...

عبور از بلوار کشاورز..

و یاداوری روزایی که تنهایی میرفتم بیمارستان...

عبور از خیابون انقلاب..

و یاداوری روزایی که پر از انگیزه بودم کنار دوستام...

+ خدارحم کرد بقیه تهرانو نگشتم توی این دو روز

واقعا بعضی خیابونا برای ادم خاطره ساز میشن..بعضی خیابونا حالت نوستالژی پیدا میکنن!

۹۴/۰۹/۰۹
صدف ..

نظرات  (۶)

۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۴ خانوم خونه
سلام صدف  . . . خوبی عزیزم؟
ممنون بابت تبریکت خانومی...
تازه روش شکلات ریخته بودم و تا خیس بود عکس گرفتم...باید میزاشتم یخچال یکم سفت می شد که بنده عجول بودم و زودی عکس...
والاااا خوبه بقیه تهران رو این چند روز نرفتیا
پاسخ:
سلام. ممنونم:)
به هر حال قشنگ بود..
اره خدا رحم کرد..:)))
۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۳ پونه پلویز
منم میرم تهران اینجوریماااا :|
پاسخ:
پس مشکل از خیابوناشه خخخخخ
واقعا خدا رحم کردا!!!!!!!!
 
پاسخ:
:))
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۵ خانوم خونه
ممنون صدف خانومی
پاسخ:
:)
نوستالژی روزای گذشته :(
پاسخ:
دقیقا...
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۰ دختر همساده
خدا کنه خاطرات خیابانها خوب باشن..
یه خیابونی تو شمال هست که من همیشه با قلب فشرده ازش رد میشم :(
پاسخ:
خاطراتم خوبن خداروشکر..خیلی خوب:)
ولی وقتی یاد اون روزایی که گذشته و خاطرات خوبم میفتم، دلم میگیره...تنگ میشه واسه اون روزا..
وای چقد بده خاطره ی تلخی که یه خیابون یاداورش باشه :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی